zaterdag 21 maart 2015

Fotoloos

Een dag met veel kilometers, met de kinderen. Ten eerste vanmorgen vroeg – dat wil zeggen… – boodschappen gedaan met Puckie. Die trok, zoals wel vaker, veel bekijks. Een dame bij de Albert Heijn was zelfs zo onder de indruk dat wij haar Efteling-spaarpunten kregen. In Puckies slaapje met Sofietje naar de fietsenhandelaar gegaan om te kijken voor een nieuwe fiets. Met het verlopen van mijn OV-abonnement en de realisatie dat ik toch wel erg veel uren binnen zit, lijkt mij dit een mooi moment om weer op de fiets naar het werk te gaan. Ten slotte, na het slaapje, met Puckie én Sofietje naar een verjaardag in Zoetermeer gegaan, waarbij ze het eerste halfuur geen moment van mijn zijde weken. Een leuke gelegenheid om (kort) bij te praten met veel mensen die ik al een behoorlijke poos niet meer had gezien.

Echter, ondanks al deze activiteit helaas toch vergeten om vandaag een foto van de dag te maken…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!