woensdag 1 oktober 2014

De avonturen van Puckie en Sofietje

Terug van weggeweest. Waarom was ik ook alweer met deze rubriek gestopt? Hoe dan ook: Puckie is de laatste paar nachten wat onrustig. Misschien krijgt hij een tandje erbij. Of misschien wordt hij wakker van de honger, omdat hij 's avonds zijn fles niet meer helemaal opdrinkt. Hoe dan ook, ons mannetje blijft er even vrolijk onder als altijd. Na het zitten begint nu de fase van zichzelf optrekken, aan de box. Binnenkort staan?

Twee hoogtepunten van vandaag: net voordat ik de deur uit ging, begroet worden door een meisje dat net een paar minuten wakker is, uit bed klimt en "Papa ik vind je lief" tegen me zegt. Om 's middags thuis te komen terwijl ons moppie door de kamer danst ('Fireball') en vraagt of ik met haar mee dans. Ondertussen tactisch haar broertje proberen te ontwijken die over de grond aan het kruipen is. En o ja, vorige week voor het eerst weer naar de peuterspeelzaal: groot succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!