vrijdag 11 april 2014

Zwaardvis

Het hoge woord is eruit. De gevolgen van de reorganisatie voor de afdeling zijn bekend. Het goede nieuws is dat we allemaal mogen blijven. Het slechte nieuws? Dat de afdeling gehusseld wordt. Gevolg: vijf mensen van onze afdeling gaan naar een andere afdeling. Dezelfde soort werkzaamheden, maar dan op een andere plek binnen het concern. Daar zit ik zelf ook bij.

Na bijna een jaar op deze afdeling ga ik dus alweer naar iets anders toe. Op zich niet erg; de nieuwe afdeling lijkt me erg interessant, maar jammer dat ik na mij een jaar verdiept te hebben in dit deel van de organisatie weer ergens helemaal op nul moet beginnen. Ook jammer dat ik mijn huidige collega's zal moeten missen; een erg leuke ploeg met wie ik het goed kan vinden. Maar wellicht is dat ook weer zo op mijn nieuwe afdeling...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!