donderdag 16 januari 2014

Estafette

Goed nieuws en slecht nieuws over mijn voorgenomen wedstrijdplannen. Om met het slechte nieuws te beginnen: de 10 km-loop van de Marathon Rotterdam is uitverkocht. In recordtempo; drie maanden van tevoren. Dinsdagavond zat ik nog op de website, maar toen ik mij gisteravond wilde inschrijven was ik helaas al te laat... Het goede nieuws is: ik mag meedoen met de estafette. De Business Estafette Marathon om volledig te zijn. Ik weet nog niet precies welke afstand ik ga lopen (10 of 12 km), welk gedeelte van het parcours of met welke collega's precies. (We zijn als grote groep aangemeld; de verdeling volgt nog.)

Ik weet in ieder geval wél wat mijn plannen zijn op zondag 13 april!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!