woensdag 2 oktober 2013

Stappenplan

Even twee overhemden ruilen in de pauze… Een operatie in negen eenvoudige stappen.

Stap 1: naar de herenafdeling, dezelfde overhemden in een andere maat zoeken en richting paskamer. Stap 2: gespot worden door de caissière van de herenafdeling en gevraagd worden wat je met die nieuwe, nog in de verpakking zittende overhemden gaat doen. Stap 3: wachten op een andere medewerker die de nieuwe overhemden uit de verpakking haalt. Stap 4: opnieuw richting paskamer en daar tot de conclusie komen dat je de andere maat ook niet past. Stap 5: in de rij bij de caissière van de herenafdeling om de overhemden te retourneren, om als je aan de beurt bent te horen dat je alleen bij de klantenservice dingen kunt terugbrengen.

Stap 6: in de rij bij de klantenservice, om als je aan de beurt bent te horen dat de herenafdeling de overhemden eerst moet aftekenen. Waarom? Omdat je de originele verpakking niet meer hebt. Stap 7: opnieuw in de rij bij de caissière van de herenafdeling, die er vervolgens iemand bij moet roepen omdat ze haar post niet mag verlaten. Stap 8: met je afgetekende overhemden terug naar de klantenservice, waar de rij twee keer zo lang is als de vorige keer. Stap 9: met je wisselgeld naar de concurrent aan de overkant lopen, twee nieuwe overhemden kopen en nog geld overhouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!