dinsdag 8 oktober 2013

Ingangsdatum

Kranten blijken al haast net zo moeilijk te bemachtigen te zijn als overhemden. Vorige week kreeg ik een aanbieding voor een hernieuwde kennismaking met NRC Handelsblad. 'Hernieuwd' als in dat ik meer dan tien jaar geleden een proefabonnement heb genomen en dat ik blijkbaar nog steeds in de database sta. Vijf weken lang de krant lezen voor tien euro klinkt inderdaad wel aantrekkelijk, dus ik heb mij (opnieuw) aangemeld als proefabonnee. Ingangsdatum van mijn hernieuwde kennismaking: maandag 7 oktober.

Gisteren: geen krant. In plaats daarvan wel een e-mail waarin een nieuwe ingangsdatum vermeld stond van dinsdag 8 oktober. Nou ja, een dagje geduld dan maar. Dus ik had al mijn hoop op vandaag gevestigd. Helaas: bij thuiskomst trof ik geen NRC aan in de brievenbus, maar een Algemeen Dagblad. Dezelfde bezorger misschien, die per abuis een verkeerde greep in de krantentas heeft gedaan? Hopen op morgen dan maar. Driemaal is scheepsrecht?

* Update 09-10-2013, 17:32 uur: hij is er!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!