maandag 10 september 2012

Kleine inhaalslag

Helaas kom ik de laatste tijd wat minder aan bloggen toe dan ik zou willen. (Ik vermoed dat onze kleine ukkepuk daar iets mee te maken heeft.) Nu zou ik natuurlijk met terugwerkende kracht een aantal berichten kunnen plaatsen, maar dat zou niet helemaal eerlijk zijn. Vandaar maar op deze plek een kleine inhaalslag.

Instagram
Voor iemand die een liefhebber is van fotografie, en dan met name van de oude stempel, is het eigenlijk vreemd dat ik niet eerder aan Instagram ben begonnen. Vorige week een paar keer uitgeprobeerd en: schitterend! Had ik veel eerder moeten doen. Zie bijvoorbeeld onderstaande foto van Baby Attorama. Enig nadeel vind ik evenwel dat Instagram zijn eigen sociale netwerk heeft – weer eentje erbij dus. Maar goed, met een koppeling naar Twitter en Facebook hoef je niet per se gebruik te maken van Instagrams eigen netwerk.

Hardlopen
Vorige week zondag heb ik voor het laatst hardgelopen. Sindsdien heb ik last van mijn bovenbeen, dus helaas verwacht ik de komende tijd geen nieuwe hardloop-updates te kunnen plaatsen. Vreemd genoeg heb ik daar geen last van bij het fietsen – wat ik dit weekeinde uitvoerig gedaan heb met Mrs en Baby Attorama. (Misschien dat een expert op het gebied van spieren en gewrichten mij zou kunnen onderwijzen hoe dit kan?)

Schrijven
Ik loop al geruime tijd met het idee rond om mijn manuscript (ingrijpend) te herzien. Er zit een verhaallijn in die mijns inziens te veel afleidt van het grote geheel en die wellicht beter tot zijn recht zou komen in een eigen verhaal. Helaas blijft het voorlopig nog vooral bij denken en nog maar weinig bij uitwerken. Ik heb voor mezelf nog niet goed heb uitgevogeld of ik de personages van dit zijlijntje wil behouden en zo ja, wat voor rol deze dan precies in het verhaal moeten krijgen.

Verkiezingen
Over twee dagen zijn er verkiezingen. Ik geloof niet dat ik er eerder zo weinig aandacht aan besteed heb. Dat komt wellicht doordat de lijsttrekkers pas na de zomervakantie met campagnevoeren begonnen zijn. De daling van de SP en de opkomst van de PvdA in de peilingen verbaast mij niets: het zal niet de eerste keer zijn dat de SP haar virtuele zetelwinst uiteindelijk weer inlevert. Verder verwacht ik dat de PVV hoger uitkomt dan in de peilingen, zoals bij voorgaande verkiezingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!