woensdag 5 oktober 2011

Balen

Vandaag heb ik een zeer uitgebreide sollicitatieprocedure afgerond. Helaas niet op een manier die ik gehoopt had. Na twee sollicitatierondes werd ik uitgenodigd voor een derde gesprek. Gewoonlijk is dat het arbeidsvoorwaardengesprek, maar niet in dit geval. Na het – voor mijn gevoel prettig verlopen – derde gesprek werd mij begin deze vraag gevraagd of ik nog wat referenties kon opgeven. Daarbij kreeg ik als mededeling mee dat ze er in principe al uit waren. (Waarom zijn er dan nog referenties nodig? Maar goed.) Vandaag dan eindelijk de uitslag: ik ben het niet geworden. Er is blijkbaar heel lang gewikt en gewogen over mij en de andere laatst overgeblevene en wie van de twee de betere kandidaat was.

Jammer, balen, ontzettend dichtbij, maar helaas. Met frisse moed op zoek naar wat anders dan maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!