woensdag 23 februari 2011

Koppensneller

Ik ben benaderd door een headhunter. Of ik zin heb om een tweejarig management-development traject te volgen. Niet alleen vakinhoudelijk, maar ook gericht op persoonlijke vaardigheden. Kortom, eigenlijk een nieuw traineeprogramma, maar dan een paar treden hoger. Niet bij de overheid, maar bij een financiële instelling. Een grote bank, zo maak ik op uit de omschrijving. Klinkt interessant: twee jaar lang worden ingewerkt voor en voorbereid op een volgende carrièrestap. Er is alleen één grote maar: het is in België. Dat is dan weer een beetje jammer. Ook krijg ik het idee dat deze uitnodiging per bulk verstuurd is en dat ik alleen maar benaderd ben omdat het woord 'financieel' in mijn profiel staat. Maar het is leuk om eens over na te denken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!