dinsdag 30 november 2010

Notities schrijven

Hoe is het intussen op de werkvloer? Inmiddels zit ik in mijn derde week op de nieuwe werkplek en de eerste indruk is erg goed. In vergelijking met mijn vorige plek is het werk wat meer beleidsmatig dan uitvoerend. Geen Excel-bladen produceren, maar nadenken over waar we met team/afdeling/organisatie naartoe willen. (Ik overdrijf even om het verschil aan te geven.)

Het werk is ook iets meer tekstueel van aard. Ik ben nu al meer bezig geweest met het schrijven van notities dan in de hele periode op mijn vorige werkplek. Het is vooralsnog een kwestie van veel inlezen, het werk van anderen samenvatten en daar advies over geven. Uiteraard is het de bedoeling dat ik gaandeweg zelf zinnige dingen ga bedenken en daarover advies ga uitbrengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!