dinsdag 27 juli 2010

Gratis stickervel

Vanaf vandaag ligt StarCraft II in de winkel. Als bètatester en trouwe Blizzard-klant kreeg ik een e-mail of ik vannacht bij het speciale evenement in de Media Markt in Rotterdam wilde zijn. Om middernacht kon ik een van de eerste kopers van StarCraft II zijn. Natuurlijk zaten daar een paar lokkertjes bij: de eerste 400 mensen kregen een exclusieve goody-bag met daarin een T-shirt, poster en stickervel. Daarnaast kregen de eerste 50 kopers een gratis muismat.

Dus: of ik om middernacht in de rij wilde gaan staan voor een gratis T-shirt, poster en stickervel – en als ik geluk had een gratis muismat. Bedankt, maar ik heb toch iets meer nodig om mij over de streep te trekken…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!