zondag 25 juli 2010

Eerste indrukken

Ongeveer een week mijn nieuwe speeltje kunnen testen. De eerste indrukken zijn bijzonder positief. Bijvoorbeeld: het moeiteloos koppelen van telefoonnummers en e-mailadressen, de look van het toestel het gebruiksgemak van de bediening. De touchscreen waarbij je over het scherm moet vegen was eerst even wennen, maar voelde al na de eerste dag vertrouwd. De mogelijkheid om via je eigen pc het adresboek op je telefoon bij te werken – super!

Meest negatieve ervaring tot dusver is de levensduur van de batterij. Op standby laten staan, bellen en sms'en, e-mailen; allemaal geen probleem. Zodra ik echter iets doe dat maar een klein beetje grafische mogelijkheden benut, zoals foto's maken of internetten, kan ik echter beter mijn toestel direct aan de oplader leggen. Of gewoon gebruiken waar ik hem eigenlijk voor bedoeld had: af en toe een beetje internetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!