donderdag 22 april 2010

Laatste dag

Morgen wordt een dag van afscheid. De formele einddatum van ons traineeship is 15 mei, maar morgen is de laatste dag dat wij als traineegroep in de volledige bezetting bij elkaar zijn. (Als de aswolk niet voor een afwezige zorgt, anders hebben we die dag al gehad.) In april 2008 keek ik met verbazing naar het al volledig voor twee jaar vastgelegde programma – en nu hebben we datzelfde programma afgerond.

De persoonlijke en professionele ontwikkeling die wij de afgelopen twee jaar hebben doorgemaakt onder begeleiding van diverse trainers, mentoren, collega's en andere begeleiders was een ongekende ervaring. De samenwerking met iedereen in de groep, het organiseren van leuke evenementen voor en met elkaar, de pieken en dalen die we met elkaar hebben meegemaakt: het waren zonder enige twijfel mijn leukste twee jaren van mijn werkzame leven – en waarschijnlijk ook van mijn persoonlijke.

Natuurlijk blijft er de komende tijd genoeg nog meer dan genoeg te doen rond het traineeprogramma: zo is op 8 mei de laatste training van het uitstroomprofiel, op 27 mei is ons afscheidsfeestje en op 31 juli ronden wij tijdens het Zomercarnaval ons tweede sociaal project af. Ook ga ik ervan uit dat ik nog vele jaren plezier zal hebben met mijn traineegroep, binnen en buiten werktijd. Bedankt voor alles!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!