donderdag 15 april 2010

Dyspepsie

Gisteren bij de dokter geweest: waarschijnlijk lijd ik aan een milde vorm van dyspepsie. Oftewel: ik heb last van mijn maag. Ik heb wat medicijnen gekregen en binnen twee weken moet ik ervan af zijn. De twee belangrijkste aanbevelingen waren dingen die ik eigenlijk toch al zou moeten doen: minder koffie drinken en meer bewegen.

Gezien mijn gebruikelijke koffieconsumptie en mijn bewegingsarmoede zijn dat sowieso verstandige aanbevelingen. Ook zou ik mijn eetpatroon iets meer moeten spreiden in de loop van de dag. Niet meer alle boterhammen om twaalf uur naar binnen stouwen dus en een wat vaker een rondje om het kantoorgebouw lopen. Misschien dat ik mijn oude hardloophobby weer kan oppakken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!