woensdag 17 februari 2010

Like a Red, Red Rose

'Love Is in the Air' is nog steeds aan de gang… maar ook het Lunar Festival! 'Love Is in the Air' is altijd in twee weken rond Valentijnsdag en het Lunar Festival begint altijd rond het Chinese Nieuwjaar. Dit jaar vallen beide feesten samen, dus beide evenementen spelen zich ook in WoW tegelijk af. Jammer van de overlap – beide evenementen verdienen de nodige aandacht – maar de kalender is nu eenmaal niet anders.

Met Atto heb ik een paar stamoudsten ('Elders') bezocht om de speciale, seizoensgebonden tailoring-patronen te kopen. Toevallig heb ik ook het achievement Respect Your Elders ontsloten, maar dat heeft hier niets mee te maken. Hetzelfde heb ik met Grimstrike gedaan, maar dan voor de engineering-schema's. Welke engineer wil er nu niet zijn eigen vuurwerk kunnen maken?

Het gaat goed met Atto's vordering voor Glory of the Hero. Op eentje na heb ik deze week alle resterende achievements behaald. Alleen Less-Rabi staat nog open. Ik heb al een flink aantal pogingen ondernomen – er zijn meer mensen die dit achievement nog moeten doen – die helaas allemaal in de laatste paar seconden strandden. Wordt dus vervolgd…

Atto:
* Seethe
* Charming
* Zombiefest!
* Strip of Remorse
* Elders of the Horde
* 10 Coins of Ancestry
* Respect Your Elders
* My Love Is like a Red, Red Rose

Grimstrike:
* Intense Cold
* Elders of Northrend
* 25 Coins of Ancestry
* Flame-Bathed Steel Girdle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!