woensdag 6 januari 2010

We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction

Alles gaat voorspoedig: de Dungeon Finder levert meer dan genoeg te doen op, Atto's enchanting vordert gestaag en ook Grimstrike en Tiro werken aan het verbeteren van hun gear en reputatie. Recht zo die gaat!

Atto:
* Make It Count
* Abuse the Ooze
* Halls of Reflection
* Arcane Loops of Anger
* Heroic: Halls of Reflection
* Sunstrider's Hood of Conquest
* We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction

Tiro:
* Lockdown!
* Good Grief
* On the Rocks
* Looking for Many
* The Culling of Time
* Windrunner's Spaulders of Conquest
* Windrunner's Handguards of Conquest

Grimstrike:
* Death-Inured Sabatons
* Knights of the Ebon Blade

3 opmerkingen:

  1. Ik sta nou met mijn char op 7 achievements van de proto drake :') de moeilijkste al gehad :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heb ik er nu 24 en moet ik er nog 14. Met de populariteit van de Dungeon Finder moet de rest ook wel te doen zijn. Dat wil zeggen, als ik eindelijk eens mensen zo gek kan krijgen om Oculus te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kan kan ruby void en emerald void gemakkelijk samen doen, wat het werk enorm verlicht.
    Je moet gewoon afspraken maken dat wanneer de eerste timestop is afgelopen, de volgende draak weer timestop doet. Als je dat alle 5 doet en blijft in volgorde (dan lopen cooldowns goed), dan krijg je zelfs bijna geen health af.
    Amber void lijkt me easy, 2 healers 3 dps maarja, niemand wil occulus doen inderdaad :')

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie op dit bericht achter!