woensdag 13 januari 2010

On the Rocks

Afgezien van de Dungeon Finder, waarbij ik twee Emblems of Frost ontvang voor de eerste dagelijkse keer, doe ik vrij weinig met Atto. Ik ben aan het sparen voor een nieuw trinket. In de tussentijd pik ik dan ook nog voldoende Emblems of Triumph voor het laatste tier 9 item. De setbonus blijkt toch een grote dps-verbetering te zijn; groter dan ik van tevoren had gedacht.

In heroic Halls of Reflection is er nog een leuke off-hand te krijgen. Dat zou dan de laatste grote upgrade voor Atto zijn. In dat geval zou ik mijn tijd beter kunnen besteden aan andere personages, het verzamelen van Tier 9 voor Tiro en Grimstrike bijvoorbeeld. Ook loop ik eraan te denken om een druid en een warlock te beginnen om de wereld van Azeroth te doorlopen voordat 'Cataclysm' deze voorgoed verandert.

Goud verdienen met enchanting blijkt toch wat minder gemakkelijk dan gedacht. Ik ben bijzonder blij met de optie om scrolls te maken – die was er in de oorspronkelijke versie van WoW niet eens – maar op het veilinghuis verkopen deze maar langzaam. Ik raak ze wel kwijt, ook nog wel voor behoorlijke bedragen, maar er gaat soms wel een week overheen voor ik een koper gevonden heb.

Atto:
* On the Rocks
* Shutout (10 player)

Tiro:
* Lightning Struck

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!