donderdag 28 januari 2010

iPad

Op de voor hem kenmerkende, quasi-nonchalante manier ("Ik heb er toevallig eentje bij me") presenteerde Apple-topman Steve Jobs gisteravond het nieuwste elektronische hebbedingetje: de iPad. Een nieuwsfeit dat blijkbaar zo belangrijk was dat er zelfs in het doorgaans zo vluchtige 'De wereld draait door' bijna een kwartier zendtijd voor werd ingeruimd. Het enthousiasme van Alexander Klöpping was bijzonder aanstekelijk.

Apple is erin geslaagd een middenweg te vinden tussen een smart-phone en een laptop. Met een voorliefde voor elektronische speeltjes is dit natuurlijk iets wat ik met veel aandacht volg. Waarom zou ik nu tijd en geld investeren in een MP3-speler, e-reader of laptop als ik zometeen alles in één product kan vinden? Toch is niet bij iedereen de hallelujastemming aanwezig: je kunt er niet mee bellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!