maandag 28 december 2009

In aantocht: The Big 3-0

Een kleine vakantie deze week. Ik had eigenlijk de laatste twee weken van het jaar vrij willen nemen, maar blijkbaar gaat het erg hard met je vrije dagen als je in een jaar op huwelijksreis en op zomervakantie gaat… Van de collega-(trainee)ambtenaren zijn er overigens ook maar erg weinig aan het werk deze week. Gelukkig houdt de private sector de economie nog een beetje draaiende.

Zodoende breng ik mijn laatste week als twintiger thuis door en niet op het werk. Vandaag over een week bereik ik 'The Big 3-0'. Ik heb dus nog een week om mijn wilde haren kwijt te raken en alle jonge, onbezonnen dingen te doen die ik vanaf volgende week als volwassen, respectabele dertiger niet meer kan… Dat wordt in één week bungeejumpen en van de Euromast abseilen – gelukkig heb ik de parachutesprong al achter de rug. Andere suggesties om deze week door te brengen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!