woensdag 23 december 2009

Argent Charger

Met de nieuwe items van de afgelopen week heb ik met Atto deelgenomen aan VoA-25. Tot mijn grote enthousiasme wist ik met de nieuwe Tier 9 en andere Triumph-items een voor mijn doen ongekende 4.500 dps te halen. Helaas voor mij – goed voor de anderen – was ik slechts tiende op de dps-lijst. Kortom, als ik echt serieus wil meekomen, zal ik nog betere gear moeten verzamelen. Ach, over de resultaten tot dusver hoor je mij niet klagen.

Met Atto zit ik nu op 2/5 Tier 8 en 3/5 Tier 9. Nog twee items van Tier 9 te gaan dus. Hoewel: de huidige 2/5-bonus van Tier 8 vind ik veel nuttiger dan de 4/5-bonus van Tier 9. Dilemma: moet ik voor de volledige Tier 9 gaan of niet? Misschien lost het dilemma zich vanzelf op: alleen als de populariteit van de nieuwe Dungeon Finder aanhoudt, kan ik nog even doorsparen.


Grimstrike heeft het Argent Tournament op passende wijze afgesloten: met de Crusader-titel en met de Argent Charger, een beloning die alleen paladins krijgen. Grimstrike heeft nu alle paladin-specifieke mounts, precies waar ik op mikte. Nieuw doel: de laatste engineering-specifieke mount, de Mechano-Hog. Met het kostenplaatje dat daaraan hangt, ben ik voorlopig nog niet van de dailies af. Gelukkig zijn er altijd de Sons of Hodir nog…

Atto:
* Epic
* Share the Love
* Looking for Many
* Talisman of Resurgence
* Conqueror's Kirin Tor Leggings
* Sunstrider's Gauntlets of Triumph

Grimstrike:
* Argent Charger
* Heroic: Gundrak
* The Culling of Time
* Ambassador the Horde
* Champion of the Horde
* The Winds of the North
* Schematic: Mechano-Hog
* Heroic: Culling of Stratholme
* Exalted Argent Champion of the Horde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!