woensdag 25 november 2009

Officieel ambtenaar

Vandaag, na zo’n anderhalf jaar, was het dan eindelijk zo ver: het afleggen van de ambtseed. Dat had eigenlijk in de eerste maand moeten gebeuren, maar heeft enige vertraging opgelopen. Na wat debatten over integriteit, of je als ambtenaar ook buiten werktijd het publiek belang in de gaten moet blijven houden e.d., werden we door wethouder Kriens beëdigd.

Op maandag en dinsdag heb ik meegedraaid met de financiële administratie. Aangezien ik het komende halfjaar erg veel te maken krijg met (werkzaamheden van) de financiële administratie, leek het mijn mentor een goed idee om een paar dagen mee te lopen. Ik heb mij vooral beziggehouden met facturen. Jaarlijks verwerkt de financiële administratie voor de hele dienst meer dan 43.000 facturen, een duizelingwekkend aantal.

Helaas kreeg onze groep ook wat slecht nieuws te verwerken deze week: een van onze medetrainees is onverwacht in het ziekenhuis opgenomen. Heel veel sterkte toegewenst namens ons allemaal en we hopen je snel weer terug te mogen verwelkomen in ons midden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!