dinsdag 3 november 2009

Guardian of Cenarius

Dit weekeinde had ik onverwacht wat meer tijd beschikbaar voor een paar WoW-sessies. De onderstaande lijst met items en achievements verbaasde mij zelfs. Het dus een bijzonder vruchtbare WoW-week: met Atto een paar belangrijke reputatie- en dungeon-achievements afgerond, wat heroics en dailies gedaan met Tiro – en proberen Grimstrike te levelen.

Met Atto dan eindelijk maar eens de tier 8 helm gekocht, hoewel ik de 2-piece setbonus al had. In patch 3.3 heb ik toch niets meer aan die emblems, dus laat ik er dan maar iets nuttigs mee doen. Over het uiterlijk van de tier 8 tunic was ik al niet te spreken, maar de helm is helemaal een raar misbaksel – zeker op een Undead. Ik kan niet wachten tot ik met Atto de rest van tier 9 verzameld heb… Verder rest mij op dit moment met Atto alleen nog het laten opgroeien van een Ravasaur. Leuk detail: tijdens de dailies zie je de Ravasaur echt groeien!

Trial of the Champion heeft veel bezoek gekregen van Tiro deze week. Een flink aantal item-upgrades was het gevolg. In de heroic versie zat ik met een groepje opgescheept dat naast mij louter uit Italianen bestond, wat de communicatie er niet altijd even gemakkelijk op maakte. Deze upgrades, en die van Atto, moesten natuurlijk voorzien worden van gems en enchants, wat het nodige goud kostte. Normaal gesproken zou ik dan met Atto een paar dailies gaan doen, maar deze keer heb ik voor Tiro gekozen – die heeft nog aardig wat reputatie bij de verschillende groeperingen te winnen.

Grimstrike (75) heeft Howling Fjord definitief achter zich gelaten en heeft zijn werkterrein verlegd naar Dragonblight. Groep-quests blijk je met een engineering paladin erg makkelijk in je eentje af te kunnen. Ook heb ik de eerste stappen gezet in Zul'Drak. Nog twee levels erbij en dan kan Grimstrike zich melden bij het Argent Tournament, waar een unieke paladin-mount te bemachtigen is. Misschien dat Grimstrike zelfs nog op tijd is om een paar Wrath-heroics te kunnen meemaken. Dat zal voor Shacklebolt nog een hele opgave worden…

Atto:
* Good Grief
* Proof of Demise
* Heroic: The Oculus
* Filling Up The Barn
* Guardian of Cenarius
* Less Is More (25 player)
* Northrend Dungeon Hero
* Conqueror's Kirin Tor Hood

Tiro:
* Heroic: Gundrak
* Uruka's Band of Zeal
* Trial of the Champion
* Belt of Merciless Cruelty
* 50 Stone Keeper's Shards
* 25 Dungeon & Raid Emblems
* Wristguards of Ceaseless Regret
* Snakes, Why'd It Have to Be Snakes?
* Besting the Black Dragonflight (25 player)
* Gonna Go When the Volcano Blows (25 player)

Grimstrike:
* Azjol-Nerub
* Safe Deposit
* The Mask Task
* Ahn'kahet: The Old Kingdom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!