dinsdag 6 oktober 2009

Sunstrider's Gloves

Kael'thas heeft gebeld; hij wil zijn handschoenen terug. Atto heeft zijn eerste Tier 9 item. Een bijzonder gelukje in een week die ik eigenlijk vooral aan Tiro besteed heb. Doelen voor de komende week: emblems sparen voor heirlooms, zodat ik Shacklebolt kan levellen – en misschien een druid-alt in 'Cataclysm'. Vanuit roleplaying-perspectief lijkt het me erg leuk om een helende klasse te spelen die het land probeert te genezen van de ingrijpende veranderingen in de nieuwe uitbreiding.

Met Tiro ben ik zo goed als uitgespeeld. Afgelopen week heb ik vooral gebruikt om de laatste reputaties voor Tiro op het gewenste niveau te krijgen. Daarmee heeft Tiro alle items, recepten en patronen bemachtigd die op mijn verlanglijstje stonden. Alleen die laatste paar punten in leatherworking nog… dat zal wel een boel grondstoffen kosten. Dungeons en raids laat ik maar even zitten met Tiro – voor gear-verbeteringen richt ik mij wel op Atto. Ik kan natuurlijk ook altijd nog proberen een Spirit Beast te temmen…

Atto:
* Sunstrider's Gauntlets of Conquest
* Conqueror's Kirin Tor Tunic
* Split Personality

Tiro:
* Icestriker's Cloak
* Giantmaim Bracers
* Giantmaim Legguards
* Sen'jin Beakblade Longrifle
* Mastercraft Kalu'ak Fishing Pole
* Pattern: Mammoth Mining Bag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!