woensdag 7 oktober 2009

Groen licht python

Kort kort kort:

* Wist u dat de Roteb een eigen kwekerij heeft, genaamd Multigroen? Dat deze kwekerij de hofleverancier is voor Ikea? Voor heel Europa zelfs? Dat een Spanjaard die bij Ikea een ficus koopt, dus eigenlijk een Rotterdams product in handen heeft? Dat mijn bezoek aan de Roteb gisteren gefilmd is? Dat alle medewerkers mij binnenkort dus op Roteb TV kunnen zien?

* Gisteren ben ik voor het eerst op het nieuwe metrostation van Rotterdam Centraal geweest. Schitterend! Badend in het licht, ruim opgezet, berekend op grote aantallen reizigers en helemaal van deze tijd. Voor het eerst in bijna tien jaar tijd moest ik opletten welke uitgang ik moest hebben op CS…

* Het is deze week 40 (!) jaar geleden dat de eerste aflevering van 'Monty Python's Flying Circus' op televisie te zien was. De legendarische tv-serie die de komedie verrijkte met onder andere 'Silly Walks', 'The Fish-Slapping Dance', 'Dead Parrot Sketch' en natuurlijk 'Spam'. Later volgden de filmklassiekers 'The Holy Grail' en 'The Life of Brian'. My nipples explode with delight!

1 opmerking:

Laat een reactie op dit bericht achter!