woensdag 5 augustus 2009

Trial of the Champion

Met het uitkomen van patch 3.2 vandaag is mijn wekelijkse WoW-berichtje wat korter dan anders. Kort gezegd: 3.2 heeft het spel een stevige, nieuwe impuls gegeven. Mensen buitelden vanavond over elkaar heen om de nieuwe content uit te proberen. In het LFG-kanaal regende het uitnodigingen voor heroics en voor de nieuwe dungeon, Trial of the Champion. Ik heb nog nooit zoveel "LFG, LFM" voorbij zien komen – of het moet met het uitkomen van Magister's Terrace geweest zijn.

Voor Tiro en Grimstrike heb ik een bijzonder heirloom-item gekocht, een Tome of Cold Weather Flight. Dat moet het reizen in Northrend een stuk sneller maken. Ik heb ook nog even kort ingelogd met Agnos – waarmee ik toch minstens een jaar niets gedaan heb – om de nieuwe druid-forms te bekijken. Een grote verbetering; de vorige vormen waren gedateerd, houterig en het is een genot om de nieuwe katten en beren te zien. Genoeg om mij weer een druid te laten spelen? Vermoedelijk niet.

* Typfoutje gecorrigeerd: Trial of the Crusader is de nieuwe raid, voor 10 en/of 25 spelers. Trial of the Champion is de nieuwe 5-persoons dungeon.

2 opmerkingen:

  1. Waarom wil je geen druid meer spelen? Ik vond hem er gister wel cool uitzien.

    xxx Mrs Attorama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat ik al ruim een jaar geen druid meer gespeeld heb en dus praktisch vergeten ben hoe deze klasse in elkaar steekt. Ik wil niets uitsluiten, maar ik acht de kans op een actieve druid-alt zeer klein.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie op dit bericht achter!