dinsdag 7 juli 2009

Deathchill Cloak

Atto's items en achievements van deze week hangen allemaal met elkaar samen. Ten eerste het Argent Tournament. Eigenlijk heb ik al voldoende Valiant's Seals om het toernooi op de reguliere wijze af te ronden, maar ik ga nog een paar dagen door om alle reputaties op exalted te krijgen. Op die manier heb ik per ongeluk nog een paar extra achievements ontsloten deze week waar ik helemaal geen rekening mee gehouden had.

Ten tweede: quests. Deze behoren voor Atto voorlopig tot het verleden: de titel Loremaster of Northrend is binnen. Met de laatste quests voor opperjager Nesingwary in Sholazar Basin wist ik het quotum voor de hele zone en daarmee voor het hele continent te behalen. Daarmee kon ik voor Atto het laatste belangrijke patroon aanschaffen, voor de Deathchill Cloak. Nu is het wachten op de nieuwe emblem-gear in de nieuwe patch.

Met Atto nader ik nu het einde van het Argent Tournament en pas in patch 3.2 wordt daar wat nieuws aan toegevoegd. Die patch zal eind augustus uitkomen, zo vermoed ik. In de tussentijd wil ik afwisselend met Tiro en Grimstrike spelen. Voor Tiro wil ik een heirloom-item kopen om het levellen wat makkelijker te maken. Daar heb ik nog slechts 9 emblems voor nodig, dus dat moet de komende week wel te realiseren zijn.

Achievements:
* 20 Exalted Factions
* 500 Daily Quests
* Exalted Champion of Orgrimmar
* The Snows of Northrend
* Into the Basin
* Loremaster of Northrend

Items:
* Deatchchill Cloak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!