maandag 13 juli 2009

Ambassador Atto


De titels zijn binnen! Atto heeft het Argent Tournament afgerond en daarmee een hele bubs nieuwe titels in de wacht gesleept (Zie ook het plaatje). Ik ben het meest trots op 'Ambassador' en 'Crusader'. De rang van sergeant die ik aan het oude PvP-systeem heb overgehouden, heeft ook wel wat. Met de exalted-status bij alle hoofdsteden heb ik meteen ook maar een raptor en een kodo gekocht, twee soorten mounts die ik nog niet had.

Dat wil zeggen dat ik met Atto feitelijk ben uitgespeeld tot patch 3.2 uitgebracht wordt. Ik kan natuurlijk altijd nog de dailies van het toernooi blijven doen, maar zonder doel om naar toe te werken lijkt dat me niet echt nuttig. In Sholazar zijn er altijd nog de Oracles en Frenzyheart om quests voor te doen. Dat lijkt op dit punt vooral nuttig te zijn als ik Atto’s laatste (non-epic) trinket wil vervangen, al wacht ik liever op 3.2. Voorlopig is Atto gedelegeerd tot tailoring-alt.

Ondertussen ben ik weer aan de slag gegaan met Tiro en Grimstrike. Beide zitten nu op level 71. Ranged dps en melee off-healer: gevarieerder kan bijna niet. Tiro is vooral bezig in Borean Tundra, terwijl Grimstrike Howling Fjord verkent. Ze zullen elkaar wel tegenkomen in Dragonblight, vermoed ik. Met de heirloom-items van beide gaat levellen een stuk sneller. Misschien dat ze zelfs op tijd voor patch 3.2 op level 80 zitten, al is dat erg optimistisch.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!