vrijdag 26 juni 2009

Uitstroom

Een drukke, belangrijke week voor het traineeship. Op dinsdag kregen we, amper op de helft, meer informatie over het einde van ons programma. Over de zogenaamde uitstroomprofielen, aan welke eisen dat moet voldoen en waar wij onszelf zien over vijf jaar. Uit mijn persoonlijke werkervaring, en uit verschillende tests, blijkt dat het financiƫle profiel mij het beste past. Anderzijds heb ik ook wel interesse in het beleidsmatige, adviserende profiel. Ach, ik heb nog even om erover na te denken.

Gisteren was er een bijeenkomst georganiseerd om met een groep jonge medewerkers van de gemeente na te denken over hoe de stad er over 40 jaar uitziet en welke beleidsmatige eisen dat vermoedelijk zal stellen. Een leuke bijeenkomst – verfrissend om eens van gedachten te wisselen met mensen die een heel andere achtergrond hebben en die problemen op hun specifieke manier benaderen. Waarschijnlijk krijgt de bijeenkomst een vervolg.

Vandaag waren de eerste van de presentaties over onze afgelopen projecten. Naast alle verhalen die iedereen natuurlijk van elkaar al gehoord heeft in de loop der tijd was het leuk om die periode eens formeel te bespreken. Opvallend genoeg was mijn oude afdelingshoofd ook aanwezig – die na afloop deels dezelfde vragen had als ik. Zelf moet ik mijn presentatie over twee weken houden. Ik heb de 'luxe' dat ik over twee projecten kan presenteren. Of liever: over twee halve.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!