maandag 22 juni 2009

D.E.H.T.A.

Naast het Argent Tournament heb ik afgelopen week vooral benut om met Atto alle quests in Borean Tundra af te ronden. Dat stond al geruime tijd op mijn takenlijstje, maar ik kon mij er maar niet toe zetten. Ik ben zodoende nog slechts één zone verwijderd van Loremaster of Northrend. Eerlijk gezegd vind ik Borean Tundra een van de minst geslaagde zones. In tegenstelling tot andere Northrend-gebieden voelt Borean Tundra als een samenraapsel van verschillende zones. Elke quest-hub lijkt wel in zijn eigen minigebied te zitten en er is weinig samenhang in het ontwerp van de zone als geheel.

Daarentegen heeft Borean Tundra een opmerkelijke, maar onderhoudende quest-hub rond de Druids for the Ethical and Humane Treatment of Animals (D.E.H.T.A.) Leuk om te zien dat fervent jager Hemet Nesingwary nu een paar tegenhangers heeft gekregen in D.E.H.T.A. In plaats van het jagen op dieren moet je het nu juist voor hen opnemen en de aanval op de jagers openen. (Alleen niet tegen D.E.H.T.A zeggen dat Atto nu juist naar Sholazar Basin gaat om opdrachten voor Nesingwary te vervullen.)

Afgelopen week heb ik weinig met Grimstrike gedaan, op het verkennen van Howling Fjord en een enkele dungeon-run na. Wel is Grimstrikes engineering toegenomen tot 375, waardoor ik nu verschillende epic items (uit BC) kan maken, zoals de Turbo-Charged Flying Machine. Nu nog even wachten op patch 3.2 voor de goedkopere flying skill. Zondag getracht een groepje bij elkaar te vinden voor The Nexus, maar dat was opvallend moeilijk. Amper een halfjaar na de release van 'Wrath' is het blijkbaar al een flinke opgave om spelers bij elkaar te krijgen voor een level 70 dungeon.

Achievements
* Nothing Boring about Borean
* D.E.H.T.A.'s Little P.I.T.A.
* Champion of Thunder Bluff

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!