maandag 29 juni 2009

Data-mining

De WoW-gemeenschap lijkt in de ban te zijn van patch 3.2, die nu op het PTR staat. Er gaat geen dag voorbij of er is wel een nieuwe onthulling, al dan niet via data-mining. Ik maak mij er niet zo druk om: tijdens de testperiode op het PTR kan er nog zoveel veranderen dat het weinig zin heeft om van tevoren een oordeel te vellen. De nieuwe raid lijkt vooralsnog een breuk met de huidige traditie: zowel de 10- als de 25-man editie hebben een gewone én een heroic versie. Vier keer dezelfde raid lijkt me wat veel van het goede – en eerlijk gezegd vind ik het neigen naar lui ontwerpen.

Ik sta met Atto voor de keuze: het Argent Tournament op de reguliere wijze afmaken of doorgaan tot ik de Crusader-titel heb bereikt. De eerste optie zal zo'n 5 dagen van dailies beslaan, terwijl de tweede optie 15 dagen of meer vereist. Eigenlijk heb ik het toernooi wel een beetje gezien. Wat dat betreft kan de nieuwe patch mij niet snel genoeg komen. Echter: naast 'Crusader' kan ik gelijktijdig nog zo’n zes titels ontsluiten voor Atto, waaronder 'Ambassador'. 'Ambassador Atto' klinkt gewoon erg goed. Bovendien komen er in 3.2 nieuwe quest-hubs die alleen toegankelijk zijn voor spelers die vergevorderd zijn in het toernooi.

Achievements
* Dehydration
* Heroic: Gundrak
* 250 Emblems of Heroism
* Champion of Orgrimmar
* Exalted Champion of the Undercity

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!