maandag 8 juni 2009

Champion of the Undercity

Ik heb maar eens werk gemaakt van het Argent Tournament. Met Atto een paar achtereenvolgende dailies gedaan, et voilĂ : Champion of the Undercity. (Het hielp dat ik al de rang van Valiant had.) Met als bijzondere beloning een schildknaap die het banier van jouw stad draagt. De nieuwe trede: voldoende Champion's Seals verzamelen om leuke items te kopen, of om Exalted Champion te worden. Dan zijn er natuurlijk ook nog de andere steden, want stel je voor dat je je zou gaan vervelen…

Grimstrike heeft inmiddels level 69 bereikt. Hoog genoeg om naar Northrend te gaan, maar voorlopig blijf ik nog even hangen in Outland. Op level 70 kan ik met Grimstrike namelijk een Flying Machine maken en daar wil ik graag nog even van genieten. (In Northrend kan dat pas weer vanaf level 77.) Een paar keer in Mana-Tombs geweest, vooral voor Consortium-reputatie, afwisselend als dps en als healer. Na Zangarmarsh hoofdzakelijk in Nagrand vertoefd, waar Ring of Blood, Nesingwary en de Mag’har mij aardig bezig hebben gehouden.

Items en achievements
* Argent Gruntling (Atto)
* Champion of the Undercity (Atto)
* Hills like White Elekk (Grimstrike)
* Mysteries of the Marsh (Grimstrike)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!