donderdag 23 april 2009

Persoonlijke ontwikkeling

Een drukke week deze week. De eerste na de huwelijksreis was er helaas niet eentje van er even rustig weer in komen. Ten eerste lopen er op de werkvloer drie belangrijke producten tegelijk op de afdeling. Ten tweede heeft het aftreden van wethouders Baljeu en Harbers gisteren voor een kleine schokgolf binnen de gemeente gezorgd.

Vanmorgen heb ik kennis gemaakt met mijn begeleiders bij de DGF. Mijn eerste indruk was positief: de schaalgrootte en invalshoek van een deelgemeente lijkt me een verfrissend perspectief, evenals dat mijn nieuwe opdracht (nagenoeg) niets met planning en control te maken heeft.

Morgen is een belangrijke dag in het traineeship: onze tweede 'beoordelingsdag', een belangrijk meetpunt in het kader van de persoonlijke ontwikkeling. Naast de druk dat we morgen de hele dag door een psycholoog zullen worden geobserveerd moesten wij deze keer ook zelf onze informatievoorziening regelen. Dat was een nare verrassing in de mailbox maandagmorgen. Ik zal blij zijn als volgende week de rust weer een beetje is teruggekeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!