maandag 20 april 2009

Patch 3.1

* Patch 3.1 is live. Precies op tijd terug van vakantie dus. Sinds donderdag een paar keer ingelogd om te kijken wat er precies veranderd en toegevoegd is. Een korte samenvatting:
- Dual-spec: voor Atto niet echt van toepassing, maar voor Grimstrike een ideale gelegenheid om snel te kunnen wisselen tussen healing en dps.
- Ulduar: een nieuwe raid, waar veel mensen op hebben zitten wachten nu de initiƫle content van Wrath is geconsumeerd. Zelf zal ik er vermoedelijk niet zoveel van zien (zie onderstaande).
- Argent Tournament: een leuke gelegenheid om wat extra dailies te doen in en rond Icecrown, maar ik kan me maar moeilijk voorstellen dat de Argent Crusade tijd steekt in het organiseren van een riddertoernooi terwijl ze in de frontlinie van een oorlog zouden moeten opereren…
- Veel cosmetische veranderingen rond de user-interface: vooral de nieuwe werkwijze rond quests is even wennen, al zie ik wel de voordelen van het nieuwe systeem.
- Geen patch zonder bugs: voor deze week staat alweer een reparatie-patch gepland.

* The Keepers of Divinity is uiteengevallen. Terug van vakantie bleek dat de vier gildemeesters het welletjes vonden en er een punt achter hebben gezet. Atto is dus helaas gildeloos. Enerzijds jammer, maar anderzijds hoef ik nu geen rekening meer te houden met het raid-schema van het gilde.
* Nog slechts een handjevol quests verwijderd van het afronden van alle quests in Icecrown. Als laatste heb ik alleen nog maar group-quests staan. De phasing in deze zone maakt het er niet makkelijker op om deze af te ronden, maar vanavond had ik geluk door een paar medestanders te vinden. Icecrown heeft overigens meer dan genoeg dailies om me de komende maanden bezig te houden, zelfs zonder het Argent Tournament.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!