maandag 27 april 2009

Konijnenoren

Gisteren is (het verlate) Noblegarden begonnen, de WoW-variant op het paasfeest. Oorspronkelijk een gebeurtenis van 1 dag, net zoals het echte Pasen, maar dit jaar uitgebreid tot een hele week. Gisteravond werden de startersdorpjes dan ook overspoeld door mensen die op zoek waren naar eieren, al dan niet vermomd als knuffelbaar knaagdier. De uiteindelijke beloning? Een paar konijnenoren en de titel 'The Noble' als je alle achievements doet.

Wat tailoring-patronen betreft zit Atto’s reputatie zit nu bij elke Wrath-faction op het gewenste niveau. Voor The Wyrmrest Accord en voor Knights of the Ebon Blade kan ik nog doorgaan voor de exalted-status, maar dat is meer 'voor de leuk'. Bij de eerste denk ik dan aan championing, bij de tweede meer aan dailies in Icecrown. The Wyrmrest Accord heeft op exalted een leuke (proto-) drake

Het doen van dungeons blijft een leuk tijdverdrijf en de meest efficiƫnte manier om emblems te verzamelen. Op die manier komt de Bloodied Arcanite Reaper voor Grimstrike snel dichterbij. Daarentegen: als ik voor Grimstrike dual-spec wil, moet ik wellicht opnieuw schouders en een wapen bij elkaar sparen. Misschien dat ik bij de dailies in Icecrown ook nog iets aan het Argent Tournament kan doen en daarmee gelijktijdig aan de Ambassador-titel kan werken.

Achievements:
* King's Bane
* Argent Aspiration
* Icecrown: The Final Goal
* Heroic: Utgarde Keep
* I Found One!
* The Party's Over
* Heroic: Ahn’kahet: The Old Kingdom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!