maandag 2 maart 2009

Hernieuwde kennismaking

Vanaf vandaag zit ik weer op dezelfde werkplek als waar ik tot half november zat. Bij binnenkomst werd ik meteen al enthousiast onthaald – altijd een leuk begin. Ook het voorstelrondje was bijzonder snel achter de rug: er is slechts één nieuwe collega bijgekomen sinds mijn vertrek. Mijn vooruitzichten voor de laatste drie maanden van deze projectduur zien er ineens een stuk zonniger uit.

Een punt dat ik niet uit het oog moet verliezen, is dat het traineeprogramma nadrukkelijk bedoeld is als leerervaring. Ik kan niet zomaar de afgelopen drie maanden naast mij neerleggen en denken 'jammer, maar helaas'. Gemaakte fouten – van beide kanten – moet ik zien te voorkomen en ik zal er in het vervolg extra alert op moeten zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!