zaterdag 7 februari 2009

Vrijgezellenfeestje!

Rond een uurtje of één werd ik 'ontvoerd' uit mijn eigen huis, om vervolgens bij de Uithof in Den Haag een heleboel vrienden te zien. We hebben een ontzettend leuke middag beleefd met skiën, met het mes op tafel spelen en met een hapje en een drankje. 's Avonds bij de Grote Markt geweest en nog een erg prettige avond beleefd.

In de loop der jaren heb ik zelf voor vrienden een paar vrijgezellenfeestjes georganiseerd, dus ik kon een paar leuke streken terug verwachten. Dat viel niet tegen – de blinddoek aan het begin van de dag was pas het begin… Op deze plaats wil ik iedereen die vandaag aanwezig was hartelijk bedanken – en in het bijzonder de organisatie!

P.S. Foto’s (en video?) volgen z.s.m.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!