woensdag 11 februari 2009

Valorous Frostfire Robe

Ik vond het wel weer eens tijd worden voor een kleine WoW-update. Sinds een paar weken besteed ik ook de nodige aandacht aan Mario Kart Wii en het ontsluiten van alle mogelijke personages, karts en dergelijke – dus er zijn wat minder WoW-vorderingen te melden dan gebruikelijk. (Misschien dat ik moet overschakelen op een algemene categorie 'games'?)

Tijdens een guild-run van heroic Vault of Archavon had ik eindelijk weer eens geluk: de Valorous Frostfire Robe gewonnen. Opnieuw een tier 7.5 item, woehoe! Atto kan nu gebruik maken van de setbonus en ook zit Atto's spellpower nu ruim boven de 1.600. De 10-man versie hebben we ook gedaan, maar dat leverde alleen hunter-gear op – terwijl we geen hunter in de groep hadden.

Voorlopig blijf ik even hangen in Storm Peaks. Ik wil tegelijkertijd alle quests afhandelen en mijn reputatie bij Sons of Hodir naar exalted brengen. Zoals het er nu naar uitziet, ben ik nog ongeveer tien dagen bezig met dailies voor Atto's reputatie. Ik moet ook nog ongeveer 20 quests in Storm Peaks, dus dat kan ik wel combineren. Daarna kan ik naar Icecrown, Sholazar Basin of – ook nog steeds – Borean Tundra.

Met het gilde ook nog een poging ondernomen om heroic Obsidian Sanctum te doen, maar dat verliep wat minder goed. Na twee pogingen vond ik het welletjes. De gildeleider van Keepers of Divinity lijkt bezig flink de bezem door de inactieve leden te halen. Tot dusver ben ik redelijk buiten schot gebleven, maar het zou me niets verbazen als ik binnenkort word gewipt.

Achievements:
* Culling of Stratholme
* 50 Emblems of Heroism
* 50 Stonekeeper’s Shards

Gear:
* Valorous Frostfire Robe
* Iceshrieker’s Touch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!