woensdag 18 februari 2009

The Summit of Storm Peaks

Goede zaken gedaan in Atto's jacht op de Loremaster-titel deze week. Ik heb zowel alle quests in Storm Peaks als in Netherstorm afgerond. Gewoon een kwestie van het LFG-kanaal verlaten, dan kun je op je gemak alle quests doen. In Storm Peaks heb ik nu alleen nog de dailies voor Sons of Hodir over. Met zo'n 2.000 reputatie per dag moet dat niet al te veel tijd meer kosten.

In Northrend moet ik nu nog zo'n 100 quests in Icecrown, 100 in Borean Tundra en 70 in Sholazar Basin. In Outland moet ik er nog zo'n 70 in Blade's Edge Mountains, een zone waar ik in BC nauwelijks geweest ben. De grootste struikelblokken worden ongetwijfeld Eastern Kingdoms en Kalimdor, waar ik iedere uithoek van het continent zal moeten uitkammen om alle resterende quests te vinden.

Ik twijfel nog in welke volgorde ik de resterende Northrend-zones zal doen. Na de ijzige kou van Storm Peaks zal Icecrown vooral als een herhaling aanvoelen. In dat opzicht is de jungle van Sholazar Basin een welkome, warmbloedige afwisseling. Daarentegen zijn in Icecrown de verhaallijnen rond Knights of the Ebon Blade en Argent Crusade wel weer erg goed gedaan.

Met Atto's gilde heb ik deze week vier raids gedaan, de gewone en heroic versies van Vault of Archavon en Obsidian Sanctum. Vier raids die weinig tijd kosten, maar waarbij je toch nog een behoorlijke kans op aardige items hebt. Bovendien houd ik op die manier nog een beetje binding met de rest van het gilde. Altijd handig, gezien de schoonmaakwoede die er nu heerst.

Achievements:
* The Summit of Storm Peaks
* Heroic: Azjol-Nerub
* Into the Nether
* Besting the Black Dragonflight
* Got My Mind on My Money

Gear:
* Dragon Hide Bag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!