woensdag 25 februari 2009

Aanbod

Ik heb een aanbod gekregen om de laatste drie maanden van dit project ergens anders te doen: op mijn oude werkplek. In overleg met mijn huidige mentor, mijn vorige mentor en de begeleiders van het traineeprogramma heb ik besloten dat aanbod aan te nemen. Ik denk dat ik in de resterende periode meer kan betekenen op mijn oude plek dan bij mijn huidige project.

Het traineeprogramma is een leertraject. In de loop van twee jaar moeten alle deelnemers een zekere ontwikkeling laten zien. Ik heb het gevoel dat mijn ontwikkeling op de huidige werkplek eerder stagneert dan opbloeit. Ik heb natuurlijk een overeenkomst voor een halfjaar op deze werkplek en in eerste instantie wilde ik die ook gewoon uitdienen, maar in overleg met mijn begeleiders heb ik besloten toch terug te keren naar mijn oude stek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!