donderdag 8 januari 2009

Vertrouwen

Een nare werkervaring achter de rug. Mijn mentor bij SenR heeft vandaag besloten mij bepaalde werkzaamheden te ontnemen. Vanwege de hoge tijdsdruk – het jaarverslag moet worden opgeleverd – ziet ze liever een andere collega dat werk doen. Eerlijk gezegd verbaast het mij niet zo: die collega had binnen een paar uur af waar ik al de hele week mee worstel.

Als dit een gewone baan zou zijn, zou ik me vanaf nu ernstig zorgen maken over mijn contract. Maar goed, het is een traineeship en ik ben hier om te leren. Vanaf volgende week gewoon even kijken of er wat andere werkzaamheden zijn die wat beter bij mij passen.

* Update vrijdagavond. Mijn mentor wil maandagmorgen om acht uur een gesprek met mij en de coach van het traineeprogramma. Dit voorspelt weinig goeds. Wordt vervolgd…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!