dinsdag 6 januari 2009

Officier

Ding 80! Atto’s eerste dagen op 80 heb ik vooral doorgebracht met het doen van (heroic) dungeons. Ook een kijkje genomen in Wintergrasp en de bijbehorende Vault of Archavon. Daar kwam ik tot de pijnlijke ontdekking dat onderdelen van Atto’s uitrusting lang niet altijd even goed zijn. Ik zou eerst een paar gewone dungeons moeten doen en daarna pas heroics, voor ik serieus kan meekomen.

Het nieuwe systeem van championing, waarbij je door het dragen van een tabard reputatie kunt verzamelen, heeft een erg goede eerste indruk op mij gemaakt. Op één dag heb ik zo 8.000 reputatie voor de Kirin Tor verzameld. Voor vier van de vijf belangrijkste facties gaat reputatie verzamelen op deze manier, dus dat komt wel goed.

Atto heeft promotie gemaakt binnen Keepers of Divinity: ik ben gepromoveerd tot officier. (Waarschijnlijk omdat ik nog een van de weinige mages binnen het gilde ben.) Dat wil zeggen dat ik een stem krijg bij het bepalen wie er meedoet aan raids en bij het rekruteren van nieuwe leden. Een grote eer, al zal het vermoedelijk niet lang duren voordat ik word vervangen door meer ervaren of beter uitgeruste spelers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!