dinsdag 13 januari 2009

Naxxramas

Met Keepers of Divinity een eerste bezoek gebracht aan Naxxramas. Het was eigenlijk niet de bedoeling dat ik mee zou gaan, maar ik was toevallig net online op het moment dat ze een invaller nodig hadden. Ik heb delen van het Arachnid Quarter en Plague Quarter gedaan en vrijwel het gehele Military Quarter. Voor de eerste raid in WotLK ging het verbazingwekkend soepel.

In Naxxramas heeft Atto niets gewonnen, maar tijdens de 25-man raid Vault of Archavon had ik ongelooflijk veel geluk: de Valorous Frostfire Leggings gewonnen. Woehoe, champagne! Een tier 7.5 item! Dit is een item dat ik waarschijnlijk héél erg lang ga gebruiken; het is op dit moment het beste item voor dat gear-slot.

Met de doelstelling om de Loremaster-titel in de wacht te slepen gaat het momenteel wat minder goed. Ik zit op ongeveer 40 quests in Storm Peaks. In plaats daarvan heb ik mij de afgelopen week meer gericht op dungeons, raids en het ontsluiten van de laatste flightpoints in deze zone en Icecrown. Daarbij wordt erg mooi gebruik gemaakt van phasing: de zones zien er nu heel anders uit dan toen ik er voor het eerst voet in zette.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!