maandag 19 januari 2009

Grieving Spellblade

Deze week helaas (opnieuw) weinig toegekomen aan het doen van quests. In plaats daarvan heb ik een paar dailies gedaan voor de Sons of Hodir, een paar dungeons en de beide versies van de Vault of Archavon. Ondertussen heb ik Atto's reputatie bij de Kirin Tor weten te verhogen naar revered, waardoor ik de Flameheart Spell Scalpel kon aanschaffen. Nog even volhouden tot exalted en dan ga ik mijn aandacht verleggen naar Wyrmrest Accord.

Geluk gehad in Naxxramas-10: de Grieving Spellblade gewonnen. Er kwamen nog wel meer leuke items voorbij, zoals Embrace of the Spider, maar vreemd genoeg kreeg de main-healer prioriteit. Een wat vreemde gang van zaken: mages, warlocks, priests en (in beperkte mate) druids wilden allemaal dezelfde items, maar konden er allemaal naar fluiten. Dat terwijl ze toch allemaal een bijdrage aan de raid leverden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!