zondag 21 december 2008

Winter Veil

Winter Veil is begonnen! De jaarlijkse WoW-variant op het kerstfeest is dit jaar voor de eerste keer voorzien van achievements. Ik heb met Atto dus al verkleed als Kerstman over de plateaus van Ogri'la gevlogen, het rendier Metzen uit Tanaris gered en met sneeuwballen gegooid naar Cairne Bloodhoof. De definitieve afsluiter, de Merrymaker-achievement, zal ik helaas aan mij voorbij moeten laten gaan, aangezien daarvoor minimaal 325 cooking vereist is.

Atto heeft level 76 bereikt – nog eentje en dan kan ik weer flying mounts gebruiken. Ik twijfel nog tussen Grizzly Hills en Zul'Drak. In de laatste zitten een paar facties waarvoor ik nog weinig tot geen reputatie verzameld heb, zoals de Knights of the Ebon Blade en de Argent Crusade. Ach, tijd genoeg om allebei te doen – Wrath loopt niet weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!