maandag 24 november 2008

Vorderingen

Atto heeft level 72 behaald, vooral door het doen van quests in Howling Fjord. De zone is ontzettend mooi vormgegeven en alleen al het rondlopen in het Noorse klimaat is genieten. Naar de achievements te oordelen zit ik op ongeveer de helft van het totaal aantal quests in de zone, dus ik kan er nog even vooruit. Verder nog Azjol-Nerub gedaan, hoewel ik daar op 71 eigenlijk nog iets te laag voor was.

Reputatie werkt in Wrath net even anders dan in BC. Het komt er kort gezegd op neer dat je tot level 80 alleen door middel van quests reputatie kunt verzamelen. Vanaf 80 kun je pas in dungeons voor reputatie terecht. Op WoW Insider staat een korte reputatiegids, evenals een overzicht van reputatie-rewards voor mages. Van de nieuwe facties zijn de Tuskarr mijn favoriet – wie wil er nou geen vrienden worden met deze walrussen?

Zoals zovelen heb ik de death knight uitgeprobeerd, beginnend op level 55 in een van de rest van de wereld afgeschermde enclave. Je start met een erg leuke, boosaardige serie quests die je moet afronden voordat je uiteindelijk in de Eastern Plaguelands terechtkomt. In eerste instantie voelt de death knight als een fury warrior, iets wat duidelijk werd toen ik een bezoek bracht aan Stratholme. Mijn death knight, Aidor, staat nu op level 59 in Light's Hope Chapel en zal daar voorlopig nog wel even blijven staan. Eerst met Atto en Tiro naar level 80 en daarna zien we wel verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!