dinsdag 4 november 2008

Tabard of the Argent Dawn

* Een eenmalige kans deed zich voor tijdens de Scourge-invasie en die ik heb gegrepen: Atto heeft nu de Tabard of the Argent Dawn.
* In het kader van zoveel mogelijk willen zien voor 'Wrath': zaterdag deelgenomen aan een T5-raid naar Serpentshrine Cavern. (Zie ook het screenshot.) Oog in oog gestaan met Lady Vashj, voorheen een nog onbereikbare eindbaas voor de meeste spelers.
* Hallow's End is voorbij. Ik heb mij dit jaar meer met het festival bezig gehouden dan ooit. Dat is dan voornamelijk te danken aan de achievements, vermoed ik. Niet alles gedaan wat ik had willen doen, maar de rest komt volgend jaar dan wel.
* Morgen gaat patch 3.0.3 live. Zoals verwacht: een heleboel bug-fixes en nieuwe kleinigheidjes. Ik vind het wat vreemd dat deze patch een week voor WotLK live uitgebracht wordt. Had dat niet in 3.0.2 gekund of in Wrath?
* Ardent Defender stopt ermee. Een zeer vermakelijk weblog dat al geruime tijd tot mijn vaste leeslijst behoort. Erg jammer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!