donderdag 13 november 2008

Begrotingsraad


Vandaag is de begrotingsraad en tevens mijn laatste werkdag op deze afdeling. Op verschillende manieren een belangrijke dag dus. Mijn werkzaamheden van het afgelopen halfjaar komen samen op deze dag. Ook zal het een lange dag worden: ik ga ervan uit dat het nachtwerk wordt. De voorlopige planning eindigt om 1 uur vannacht, maar die planning loopt eigenlijk altijd uit. Alles is rechtstreeks via internet te volgen - ik zal proberen te zwaaien naar de camera...

* Update vrijdagmorgen.
Het is inderdaad een latertje geworden donderdagavond - of liever, vrijdagmorgen. Om kwart over twee 's nachts is de gemeentelijke begroting goedgekeurd. Met een fikse hamerslag van scheidend burgemeester Opstelten kwam in het midden van de nacht een einde aan mijn eerste project.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!