zondag 19 oktober 2008

Achievements




Patch 3.0.2 is live, tegelijkertijd met Hallow's End, en ik vind het meteen al een succes. Iedereen is met van alles en nog wat bezig – 3.0.2 heeft WoW een stevige, nieuwe impuls gegeven. De nieuwe achievements zijn echt verslavend. De afgelopen paar dagen met Atto tegelijkertijd Explore Eastern Kingdoms en de bijbehorende Tricks and Treats behaald. Op dit moment ben ik bezig om hetzelfde te doen voor Kalimdor.

Met mijn oude gilde Muffin Vendor – Champions of the Sword is nog steeds redelijk inactief – een bijzondere achievement gedaan en als beloning een mooie titel gekregen. Af en toe is het nog wat lastig om Atto's nieuwe talent-spec te bepalen, maar dat zal nog wel even puzzelen blijven. Met Tiro uiteraard een devilsaur als pet gehaald. Ik was niet de enige – het was in Un'Goro Crater vergeven van de hunters.

Mijn enige 'klacht' is dat de achievements niet allemaal met terugwerkende kracht zijn. Zo heb ik volgens de lijst geen enkele dungeon gedaan in Azeroth en ook geen heroic in Outland. Ach, dan heb ik voorlopig wat te doen. Ook zijn de achievements niet altijd even consequent: zo telt Atto's Swift White Hawkstrider wel mee voor de lijst, maar de bijbehorende dungeon-achievement vreemd genoeg niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!