donderdag 28 augustus 2008

Evaluatie

De kans is aanzienlijk dat dit mijn laatste berichtje voor het weekeinde is – geen idee of we in ons hotel op Texel de beschikking hebben over internet en of ik tijd/zin heb om me daar tijdens een weekendje weg mee bezig te houden. Mocht de parachutesprong onverhoopt verkeerd aflopen, dan is dit wellicht dus eveneens het laatste Attorama-berichtje ooit. Toevallig is het ook precies mijn zeshonderdste (!) bericht sinds ik begin vorig jaar met webloggen begonnen ben.

De laatste tijd heb ik getracht iets meer variatie in mijn berichten aan te brengen. Een à twee keer per week een Attorama nieuwsbulletin en een foto van de dag, eenmaal per week een WoW-update, een filmrecensie en verder wat algemene beschouwingen en nieuwtjes over onze bruiloftsvoorbereidingen. De mix is mijns inziens nog niet optimaal, maar ten opzichte van een paar maanden geleden heb ik al een redelijke slag kunnen slaan. Verdere suggesties ontvang ik uiteraard graag.

Het Attorama nieuwsbulletin zou mijn inziens nog wel wat scherper kunnen in plaats van het simpelweg knippen en plakken van de nieuwsitems. Aan het nieuwsbulletin zou ik graag ook wat muzieknieuws willen toevoegen. Voor film- en tv-nieuws kan ik in ruime mate terecht bij AintItCool en ComingSoon, maar voor muzieknieuws mis ik een dergelijke bron. Als iemand voor mij een goede site weet met (dagelijkse) muzieknieuwtjes, ik hou mij van harte aanbevolen!

Met vriendelijke groet,
Attorama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!