maandag 14 juli 2008

Scarlet Chestpiece

Grimstrike: level 34 and counting. Twee leuke items opgepikt in dungeon-runs, de Tusken Helm en de Algae Fists. (Die laatste heb ik overigens alweer ingeleverd.) Modieus ontzettend onverantwoord: Grimstrike leek wel een regenboog. Nieuwe dungeons zullen nog even op zich laten wachten, aangezien pas in de Armory- en Cathedral-sectie van Scarlet Monastery goede, nieuwe items te vinden zijn en daar komt Grimstrike nog een paar levels te kort voor.

Dit weekeinde een paar keer met Grimstrike een bezoek gebracht aan de Graveyard- en Library-sectie van Scarlet Monastery. Vreemd genoeg niet als dps, maar als healer. Dat beviel erg goed, moet ik zeggen. Misschien dat ik nog een paar talent-points in de Holy-tree moet plaatsen, wil ik serieus werk maken van het healer zijn. Ook is Grimstrikes gear nu nog slechts eenzijdig op dps gericht.

Daarentegen moet ik zeggen dat ik al een paar van de vooroordelen tégen healer zijn al ben tegengekomen. Ten eerste maak je weinig tot niks van de actie mee. Je staat achteraf, houdt de gezondheid van de tank in de gaten en verder doe je weinig meer dan toezicht houden. Ten tweede is het *altijd* jouw schuld als er een wipe is. De tank kan twintig vijanden te veel naar zich toetrekken, de dps’ers weten niet hoe ze om moeten gaan met aggro – maar toch is het altijd de schuld van de healer…

Tot dusver via het veilinghuis 4 items van de Scarlet Crusade set verzameld, waaronder het bijzonder zeldzame chestpiece. De rest wil ik via dungeon-runs verzamelen, dus daar moet ik dan nog even geduld voor hebben. De laatste paar dagen toch al onbehoorlijk veel geld uitgegeven, voornamelijk voor engineering en die set dus – misschien is het tijd om weer eens wat met Atto of Tiro te gaan doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!